La Pagliarella – il potere della fiammella

SoCity - Creative Space

84013 Cava de' Tirreni SA, Italia

EN

The power of the flame as a symbol of energy, strength and tenacity. An evolution is underway for the Pagliarella Casavatore, a graphic, visual and structural change: our task was to create an evolution of the brand, adapt it to innovative digital and offline logics and elaborate a graphic restyling that fully embraced the historicity of the brand and the next culinary evolutions.

The goal is to communicate the brand’s values in a unique and original way through the use of a pictogram: the distinctive trait of the business and of the new logo. The “flame” is a universal symbol that manages to express energy, efficiency, strength and potential.

IT

Il potere della fiammella come simbolo di energia, di forza e tenacia. Per la Pagliarella Casavatore è in corso un’evoluzione, un cambiamento grafico, visivo e strutturale: il nostro compito è stato quello di creare un’evoluzione del marchio, adattarlo a logiche innovative digital e offline ed elaborare un restyling grafico che abbracciasse in pieno la storicità del brand e le prossime evoluzione culinarie.

L’obiettivo è di comunicare in un modo univoco e originale i valori del brand attraverso l’utilizzo di un pittogramma: il tratto distintivo dell’attività e del nuovo logotipo. La “fiammella” è un simbolo universale che riesce ad esprimere energia, operatività, forza, potenziale.

 

omgsogd omgsogd